Szukaj w tym blogu i nie tylko

czwartek, 15 stycznia 2015

Takie powitanie... ;)

Hej! Mam na imię Patrycja i cóż... Lubię pisać.{ Bo gdybym nie lubiła, to po co ten blog xd }
Nie jestem jakąś ekspertką w pisaniu i wiele mi do dobrego pisania brakuję. Ale czemu by nie spróbować? Mam miliony pomysłów, które mam nadzieję, że nie zmarnuję ;) 
   Jeśli chodzi o opowiadanie, które mam zamiar stworzyć, to nie jest ono jeszcze do końca 
" przemyślane", ale myślę, że a biegiem czasu akcja będzie bardziej konkretna. Dlatego też wolę nie dodawać prologu, który może namieszać w moich wypocinach. Z góry jednak ostrzegam, że będzie to fantastyka, której jestem wielką fanką. 
 Dziękuję wam bardzo za odwiedzenia bloga i pomęczenie się z takim moim znośnym powitaniem i zapraszam do dalszych odwiedzin. Mam nadzieję, że rozdział pojawi się już wkrótce.
                                                                                                            Autorka 

1 komentarz: