Szukaj w tym blogu i nie tylko

piątek, 8 maja 2015

Nominacja do LIEBSTER AWARD :333

Czwarta niedziela kwietnia- Niby Dzień, Jak kazdy, jednak inny ... :)
"Nagroda nominacja zrobić jest otrzymywana od innego blogera Liebster w ramach uznania za" dobrze wykonaną robotę ". JEST przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, wiec daje MOŻLIWOŚĆ Ich rozpowszechnienia. Po odebraniu zwiastuny należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby W W, Która Cie nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 Osób (informujesz Ich o Tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie Wolno nominować bloga, Który Cie nominował. " 
Bardzo, Bardzo, Bardzo dziękuję za nominację autorce bloga, którego linka zamieszczę poniżej. 
Bylo (i jest) Wielkie zaskoczenie to dla Mnie, niesamowita niespodzianka. Po prostu dziekuje !!! http://inaa-blog.blogspot.com/;)


Na szczególną uwagę 1. Współpracy zwracasz na innych blogach?

Moje ocenianie Nie różni SIE WIELE od oceniania Książek, ktorych czytam masę. Nie mam jakiegoś schematu oceniania CZY "punktacji". Ogólnie patrzę na całość, jednak jeśli miałabym wybrać kilka najważniejszych Rzeczy to ogólnie przyjemność, pożyteczność, ktora mozna czerpać z czytania. Bo po to się nie czyta! Ortografia i interpunkcja, to Sa Rzeczy, ktore DA SIE zmienić w miarę SZYBKO. Po za Tym każdy moze sie pomylić. Co, nie?

2. Lubisz podróżować?
Oczywiście! - krótko, zwięźle i na temat ;)


3. Jaką cechę w ludziach cenisz najbardziej?


Szczerość
Jeśli SĄ szczerzy, mam pewność, że nie udają

4. Skąd pomysł żeby założyć bloga?
Od kilku lat na moim marzeniem było. Wcześniej prowadziłam kilka (kilkanaście xD) blogów i .... Nie jest łatwo. Trzeba się "reklamować". 

5. CZY JEST coś Czego nie nie lubisz w blogowaniu? CO To Jest?

6. zabawna historia z dzieciństwa.
Hm ... Dużo Ich bo, ale nie nie nikogo Jeden Raczej rozbawią: / Powiem Krótko: Dobiłam do słupa, nagrywałam z przyjaciółką audiobooki dla głuchoniemych XD

7. CZY twoi znajomi wiedza, ZE prowadzisz bloga? 
Kilkoro wie, z Czego większość Myśli, že po prostu "pisze".

8. Ulubiony kanal na yt?
Nie mam ulubionego: P Ale mogę wymienić za do ulubieńców:
Agnieszka Grzelak
Paei27
Banshee
Polimaty
AdBuster
Adam i tata
emce kwadrat

9. Ulubiony blog?
http://tutajwszyscyjestesmyszaleni.blogspot.com/

10. MASZ JUŻ Jakieś Plany na WAKACJE?
Jeszcze nie, na pewno wybieram się gdzieś za granicę ;)

11. Jaka byla piosenka, ktora ostatnio słuchałaś / eś?

I na końcu nominuję:

Zrobię coś wbrew zasadą, bo kto mi zabroni ;)? 

http://leksa-willin.blogspot.com/p/publikacje-w-internecie.html

http://dramione-alexandry.blogspot.com/


Przepraszam, że to było takie byle jakie, ale czas goni ;) 
I również przepraszam za te wszystkie błędy, który były spowodowane moim tłumaczem, który się spieprzył :.

1 komentarz:

  1. Hej :) Widzę, że odpowiedziałaś już na jedno LBA, ale także chciałam cię nominować :)

    threecatsproject.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń